Forum www.17dhkwatra.fora.pl Strona G│ˇwna www.17dhkwatra.fora.pl
Harcerstwo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Dla zainteresowanychwww.canova.pl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.17dhkwatra.fora.pl Strona G│ˇwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 720
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 11:02, 04 Kwi 2014    Temat postu: Dla zainteresowanychwww.canova.pl

Na zdrowy rozsadek przeciez tam jestranka wiec takie leki sa konieczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby┼Ť jeszcze cos chcia┼éa wiedzie─ç - pytaj Bardzo zaleca is─Ö j─ů po rozjasnianiu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja nie chodze do model medu, chodz─Ö do Bromy, bo to jest wg mnie dobry lekarz, i chodzi┼éam do Bromy tak┼╝e do mdeocu gdzie pracowa┼é pol roku temu. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko ksi─Ö┼╝a mimo zrzucenia sutanny my┼Ťlami cz─Östo s─ů w ko┼Ťciele Ale to nie jest regu┼éa.
nie dostalam fotek Nie łam się. Będzie dobrze Weekend minal calkiem spokojnie. ale jesli chodzi o to gdzie go mierzyć w najwiekszym wcieciu czy na wys. [link widoczny dla zalogowanych]
Wersja internetowa: Podczas operacj zosta┼éy nruszone nerwy i nietylko, co by┼éo nieuniknione. Raczej b─Ödzie ju┼╝ za p├│┼║no. o mamooooo.. ja mam obraz mojego domku w g┼éowie mam zaplanowany kazdy metr dzia┼éki (mam fijo┼éa na punkcie kopania ,przesadzania ,grabienia uwielbiam ta robote mog┼éabym pracowa─ç w zieleni miejskiej ,roz┼éadowuje wszystkie stresy )kazdy metr domu To spr├│buj mistrzyni wyj┼Ť─ç z domu maj─ůc 40 czy 50 wielkich ropni, tak to sie nazywa? I co??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sprawdzic czy nie jest to objaw tezyczki, spowodowany przez chorobe tarczycy.
[link widoczny dla zalogowanych]
kaska bardzo sie bała
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Um├│w si─Ö na termin operacji i zacznij my┼Ťle─ç pozytywnie. [link widoczny dla zalogowanych] Poza tym pewnie zauwa┼╝y┼éa┼Ť ┼╝e przed okresem te┼╝ puchniesz i przybierasz na wadze, a potem wszystko si─Ö normalizuje.
Nie mam poj─Öcia, chcia┼éam si─Ö tego dowiedzie─ç od tinka85-85 Orbitrek fajna sprawa. 2 lata temu bra┼éam Syndi 35, piersi sta┼éy sie tylko lekko nabrzmiale... Ksi─ůdz w samej koloratce , nieee jako┼Ť ┼éyso by wygl─ůda┼é I pewnie nie by┼éby ju┼╝ taki poci─ůgaj─ůcy-hihihi!!! Nigdy nie mia┼éam nadwagi, ani nie by┼éam temu bliska. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to bardzo silny efekt placebo kt├│ry wspomaga dzia┼éanie mary┼Ťki . No jak nic temat dla mnie Jak to czytam to wsz─Ödzie je widz─Ö, bydlaki cholerne W okoloicach Katowic ksiazeczka kosztuje 70zl(badanie jest na cale zycie), zadnych dodatkowych przeswietlen i badan krwi nie mialam, jesli idzie sie taka ksiazeczke podbic do lekarza medycyny pracy to to kosztuje kolejne 50zl ale mi podbila na 2 lata wiec mialam luz, darmowe jest wtedy kiedy masz polecenie z urzedu pracy.... jest kilka firm kt├│re organizuj─ů ale ceny s─ů wysokie a poziom wbrew reklamom nie zawsze adekwatny niestety.Kto┼Ť pyta┼é o Gabriela c├│┼╝.. ,a czy to nie zazdrosc? Ja polecam ten produkt: No ale rozumiem za kosmetyki wysokiej jako┼Ťci si─Ö p┼éaci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam 29 lat i mam ogromne problemy ze skora a jeszcze gorsze z wyproznianiem sie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny, ale czy możecie napisać DOKŁADNIE jak kończycie głodówki? to mi odkrycie Ameryki!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a teraz pro┼Ťba: [link widoczny dla zalogowanych] 4 dni Informacja dot.
i nigdy nie wyjdziesz z domu bo nie masz silnej woli. Oferuj─Ö Paniom tipsy wykonywane metod─ů ┼╝elow─ů, kt├│r─ů zajmuj─Ö si─Ö ponad 3 lata. udawac, bo jest hrabiank─ů. Teraz masuj─Ö z niewielk─ů si┼é─ů i bez strachu Sam pilnuje np cytologii, USG, nie trzeba si─Ö go prosi─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
RAZ - dos┼éownie jeden raz - zrobi┼éam sobie wyskok gdzie indziej (du┼╝y renomowany salon na Karmelickiej) i potem przez p├│┼é roku p┼éaka┼éam.... Wiadomo, ┼╝e tyjemy g┼é├│wnie od jedzenia. [link widoczny dla zalogowanych] tml Maarla: Sama zwleka┼éam z zabiegiem pewnie z 6-7 lat, bo czasu nie by┼éo, ale ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie, ┼╝e mam to za sob─ů , bo tarczyca poprzesuwa┼éa mi wszystko co mo┼╝liwe (krta┼ä, tchawic─Ö , pono─ç nawet przelyk) na lewo i troch─Ö teraz potrwa zanim wszystko wr├│ci na miejsce. Wczoraj wieczorem g┼é├│d by┼é ogromny, ale si─Ö nie da┼éam. Hej ja zacze┼éam od dzis diete.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e jednak kto┼Ť si─Ö wypowie?:>
[link widoczny dla zalogowanych]
2 listopada przesz┼éam operacj─Ö usuni─Öcia p┼éata tarczycy na kt├│rym by┼éy guzki, operacja przebieg┼éa pomy┼Ťlnie, ale m─Öcz─ů mnie r├│┼╝ne dziwne dolegliwo┼Ťci:duszno┼Ťci na klatce piersiowej, ┼Ťciskanie w gardle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o kulach albo na jednej nodze mozna pomykac od razu . [link widoczny dla zalogowanych] rosati na siłowni?
Do idea┼éu brakuje niewiele i jeszcze wymaga ma┼éej korekty - ale i tak jestem w miar─Ö zadowolona Julii, co sie dzieje? Ale te lewatywy mnie przera┼╝aj─ů ! Mo┼╝na lek aplikowa─ç w pozycji stoj─ůcej z jedn─ů nog─ů wspart─ů na wannie, mo┼╝na w pozycji kuc─ůcej, mo┼╝na te┼╝ na le┼╝─ůco - na plecach z ugl─Ötymi kolanami. Ma wieeelka g┼éow─Ö!Zatwardzenia dostaje jak na n─ů patrz─Ö [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywi┼Ťcie to powinno i┼Ť─ç w parze z normalnym od┼╝ywianiem si─Ö, bo chyba wszyscy tutaj wiedz─ů czym jest wilczy g┼é├│d po niskokalorycznej diecie, jest to co┼Ť nie do zahamaowania i w├│wczas takie co┼Ť jak silna wola nie istnieje. Moim zdaniem, niewa┼╝ne w jaki spos├│b wychodzi si─Ö z bulimii, byle by si─Ö z niej wysz┼éo Bierzesz dalej ten bioxetin? Staram sie patrzec optymistycznie i ciagle wymyslam nowe opcje na zorganizowanie sobie tutaj zycia, tylko ze przy wiecznej obstrukcji otoczenia mozna latwo stracic wiare w siebie... Mam 174 wzrostu i wa┼╝e 49 kg, w pasie mam 63cm. Pono─ç s─ů znowu razem, a n├│z widelec by si─Ö pozakochiwali w partnerach tanecznych. 4 tabletki ju┼╝ nie wzie┼éam i jest troch─Ö lepiej. no i teraz mam bardzo zniszczone wlosy ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 720
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 11:04, 04 Kwi 2014    Temat postu: Zamawia┼éa┼Ť ten akryl wcze┼Ťniej?

Godzina 19:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale osoby, ktore wyjechaly do malo znanych miejscowosci przebieraja w pracach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Klaudio, modl─Ö si─Ö, ┼╝eby tym razem by┼éo ok, zar├│wno u Ciebie, jak i u mnie. [link widoczny dla zalogowanych] Jesli dla was tylko chude s─ů seksowne to wsp├│┼éczuje ┼Ťwiatopogladu
Julii, jak pielegnowac długie włosy zeby sie nie rozdwajały??? 3) 7 dni stabilizacje My również pozdrawiamy! TAK TO PRAWDA KREGOSŁU W ZYCIU JEST BARDZO WAZNY I JEZELI JEST KRZYWY MOZE UCISKAC WIELE NARZADÓW [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli macie jakies tabletki naturalne poprosze Ja znalaz┼éam dobr─ů kosmetyczk─Ö do kt├│rej teraz ju┼╝ zawsze chodz─Ö na tej stronce: Cze┼Ť─ç Dziewczyny!! Ponadto deklarowane na etykietach i w reklamie internetowej ostrze┼╝enia lub przeciwwskazania: Przysadka m├│zgowa wytwarza dwa hormony FSH (hormon folikulotropowy) i LH (hormon luteizuj─ůcy). Magdzia2 mi z femara uda┼éo si─Ö za drugim razem Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zarobi┼éa┼Ť kiedy┼Ť 2000 z┼éotych jednej nocy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] itreki-152.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy podczas oczyszczania bola┼éa was g┼éowa? [link widoczny dla zalogowanych] mojej c├│rce wypada┼éy wlosy po porodzie jak urodzi┼éa syna TO CH┼üOPIEC madce podczas ci─ůzy zabiera jakies estrageny i dlatego wypadaj─ů w┼éosy dermatolog chybajej powstrzyma┼é wypadanie w┼éos├│w bra┼éa chormony
Wydawa┼éo mi si─Ö, ┼╝e na naszym najbardziej konserwatywnie ┼╝yj─ůcym zak─ůtku Polski proces b─Ödzie przebiega┼é b┼éyskawicznie. Naprawde nie wiem co dalej bedzie i ile to jeszcze potrwa. potem jest kolejna glupia polka i kolejna... Fajne por├│wnanie pad┼éo kilka post├│w wy┼╝ej ┼╝e firma szuka m┼éodych wystraszonych, Atmosfera pracy pewnie we wszystkich oddzia┼éach taka sama, a po ostatnich prezentacjach pokazuj─ůcych co dzieje si─Ö z nasz─ů firm─ů, musimy si─Ö przygotowa─ç na jeszcze wi─Öksze idiotyzmy. Witam. [link widoczny dla zalogowanych]
Potem tylko wype┼énienie kana┼é├│w. je┼Ťli jest takim dobrym chirurgiem ,niech napisze co┼Ť o bliznach i poka┼╝e efekty np. skopiowa┼éam 3 tyg temu wrocilam z 2 tygodniowego urlopu- i wlasnie konczy mi sie @. Hej ja z bardzo dobrym skutkiem przerzuci┼éam si─Ö z lidy na meizitang strong .Bra┼éam lide ale nie widzia┼éam specjalnych efekt├│w i skusi┼éam si─Ö na meizitang strong i w tym przypadku jest du┼╝o lepiej. Nie wiem co mam robic. Z racji tego w┼éosy zacz─Ö┼éam farbowa─ç na coraz ja┼Ťniejsze odcienie blondu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiksza┼éam jednym mililitrem i mimo ze ja widz─Ö r├│┼╝nice ( mia┼éam bardzo w─ůsk─ů g├│rn─ů warg─Ö) nawet rodzina nie widzi....
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podobnie prokuratorzy s─ů od oskar┼╝ania. [link widoczny dla zalogowanych] Nie mog─Ö ich do ko┼äca wyprostowa─ç.
Borysewicz- Kukiz - Jest taki dzień [link widoczny dla zalogowanych] Witam w sobotnie popołudnie, Ja np na poczatku nie mialam kryzysow....bardziej mi sie chcialo wracac jak juz sie do mety zblizalam. jest dobra na wszytko.Jak wazna premiera, to moze byc dluga i z szalem [link widoczny dla zalogowanych]
Witam Ch─Ötnie pomog─Ö pocz─ůtkuj─ůcym osobom je┼Ťli maj─ů pytania dotycz─ůce przed┼éu┼╝ania paznokci metod─ů ┼╝elow─ů i akrylow─ů (na tipsie i szablonie) oraz na tematy pokrewne (np. A wy mieli┼Ťcie rtg szyi? WIELKIE ROZCZAROWANIE ZA JESZCZE WI─śKSZE PIENI─äDZE. Ten orgazm pod prysznicem jest najlepszy. [link widoczny dla zalogowanych] No i od ok ponad 2 lat kochamy sie tylko stosunkiem przerywanym poniewaz prezerwatywa powoduje u mojego faceta spadek podiecenia. Ewentualnie podacie mi maila to wy┼Ťl─Ö Wam na priva
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czyta┼éam te┼╝ ┼╝e dobrym sposobem jest zrobienie ja┼Ťniejszych pasemek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ludzie z regu┼éy chwal─ů te specyfiki... opalaj sie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kilka lat temu poznalam chlopaka, Wlocha,postanowilismy ze soba zamieszkac i tak tu przyjechalam.Mam 25 lat.Nie zaluje swojej decyzji, bo jestem z osoba ,z ktora chce dzielic swoje zycie.Oczywiscie tesknie za domem,za znajomymi i ogolnie za swoim krajem,ale przyjezdzam do POlski 3 razy w roku,wiec jest ok. [link widoczny dla zalogowanych] A co do placenia...Nie bede wyjasniac takiej \6 RAZY GIE\, ze klinika jest odpowiedzialna za swoich lekarzy i dlatego MODEL - MED powinien zwrocic mi forse.
pierwsze 3-4 miesi─ůce mia┼éam spok├│j bo ci─ůgle tylko spa┼éy ale tak jak pisze Aga - dzieci s─ů r├│┼╝ne, a i my jeste┼Ťmy r├│┼╝ne i dla ka┼╝dej problemem mo┼╝e by─ç co innego Wanka, pomaranczowamama witam Was I w ten oto spos├│b zyska┼é kolejn─ů sta┼é─ů pacjentk─Ö Kiedysc szczepiono obowiazkowo na zwykla ospe,tzw.czarna. Najlepiej niech sam sobie goi si─Ö wlasnym tempem [link widoczny dla zalogowanych]
~Czesc Dzi┼Ť c├│rka ma 2,5 roku: Jestem w 20 tygodniu ci─ů┼╝y. heej, pisalam do Was wczoraj ale post sie nie pojawil :/ moze jest to zwiazane z gojeniem sie tkanek miekkich... Bo ja na torbiel dosta┼éam Microgynon a to pigu┼éki. Mam do┼Ť─ç ciebie , twojej pseudo inteligiencji a przede wszystkim twoich nietrafionych komentarzy .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.17dhkwatra.fora.pl Strona G│ˇwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin